CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sep 25, 2010

UncleB's Entry : Aku, Tidur dan Attend

24th Sept 2010

KRING!!!    KRING!!!    KRING!!!

 Ini Jam Gestapo
                                                                  

Jam loceng gestapo mula menjalankan tugasnya waktu pagi cenggini.Guwa bukak mata, tengok jam dah pukul 5pagi. Masih awal untuk seorang 'civillian' macam guwa untuk bangun. Budak-budak ni pon masih terbungkang atas katil masing-masing melainkan kayzpeeer sorang je yang tido kat bawah. Mungkin kerana ditolak oleh Mr. In yang telah berkongsi kamar dengannya semalam. Pasangan gay Mereka ni memang macam tu. kalau dah tido, xda lagi istilah friendship yang biasanya depa akan praktikkan pada waktu sedar, SENGAL. Berbeza pulak dengan Zoro dan Gestapo, even depa ni selalu gaduh/tumbuk/terajang/cubit bontot pada waktu yang depa sedaq, tapi tyme tidoq, depa ni boleh pulak bantai sekatil, siap peluk gesel-gesel badan lagi, Ish3, Kaum Nabi Luth!! Sekali tengok, Depa waktu ni boleh la diibaratkan macam romeo dan juliet, macam adam dan hawa, atau macam iblis dan dajjal. Ok, guwa dah over.

Mata masih ngantuk. Guwa capai bantal, Zzz....




*     * *     *     *     *





"Perkasa jati diri, berilmu dan berbudi, bertekad curah bakti...."

Ok, ni jam loceng guwa pulak berbunyi. Geng-geng depa ni akan mula memekak menyanyi dalam pukul 7.00-7.30pagi. Waktu ni guwa wajib bangun untuk bersiap ke kelas. Haa.. ni satu lagi sifat mahmudah yang guwa nak share dengan ang pa semua. Even guwa ni masih lagi cuti sakit, tapi tanggungjawab guwa sebagai sorang student tak pernah guwa abaikan, memang tak rugi la malaysia ada produk macam guwa ni, hahaha!!

Lantas guwa bangun, capai towel+shower gear, masuk ke kamar mandi dan..

Gedeburr!!~~

Ini bukan salah sorang dari member-member guwa. Ang pa jangan nak kutuk depa naa...


Guwa memang jenis yang tak lama duduk kat 'office syaitan' ni, 5minit da cukup untuk guwa berak buang apa yang patut dan bersihkan body guwa yang sedikit chubby ni. Proses penyucian diri, settle!

2nd, guwa bukak loker guwa, amek service suit + eksesori segala bagai, tup tap tup tap, perfect! Imej kendiri, mantap!

Next, guwa ke double-eleven, amek minyak rambut rambo + pinjam perfume zoro(pinjam ke? guwa tak pernah mintak pon dengan dia), dan last skali guwa tengok cermin, for last check. Kalau muka Farid Kamil yang muncul kat dalam cermin tu, ada la benda-benda lain lagi yang guwa kena alter balik kat diri guwa ni.. tapi kalau dah nampak ala-ala John Stamos, kira ok la bagi guwa untuk ke kelas dengan ciri-ciri sorang jejaka yang mempunyai daya keyakinan dan level masculinity yang tinggi, morning mission Accomplish!

kalu mamat ni pakai service suit warna hijau, lu boleh nampak la diri guwa yang sebenarnya, hahaha!! poyo!



Ok, lepas settle semua, Guwa capai mont blanc cap ayam, pakai topi blue-black guwa dan meluru ke pintu dengan style jalan yang cukup confident. Tiba-tiba..

KRING!! KRING!! KRING!!



Mr. Sony Erricson guwa berbunyik lagi. Alarm ape jadahnya waktu-waktu macam ni? Guwa capai henpon guwa dan seraya dengan itu terpampang satu note yang cukup menjatuhkan moral guwa yang telah bersedia untuk ke kelas. Mood guwa untuk menyiapkan tugasan PSM dengan member-member guwa hilang begitu saja. Note tu tertulis benda ni...

"REMINDER : HARI NI ADA APPOINMENT, SAMBUNG ATTEND"

*      * *

Change Parade from service suit to Game Order+wind breaker.

P/S : Lepas ni 'cuti panjang' guwa dah abes, dah kurang masa nak tulis blog. jemm...

pictures credit to my Mr. Sony Ericsson, Google & my beloved friend, black!

0 orang buat ketupat:

Post a Comment