CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Oct 31, 2010

kayzpeeer entry : check...check... check it out...

assalamualaikum....
terpikir sejenak time2 gini gua teringat yang gua de blog....
gua sebenonyer mmg x bape minat sgt taip2 blog nie.... (baik gua wat essay asgmt gua... hehehe...)
nak dicerita kan laaaa..

al kisah....

ceritera cinta seorang student....
kita semua mesti ada rase untuk disygi dan dikasihi.. itulah lumrah manusia, insan yang lemah, perlukan sesuatu sebagai sandaran....
xheran la insan2 di rumah gua ni jugak de cerita cinta masing2....

uncle B: cintakan makan.... (semakin hari semakin kurus.... itulah niat beliau....)
zorro: dengan cintakan parade state...(tiap kali die duty mmg de la parade statenye....)
gestapo: cintakan PES malaysia league nyer.... (sampai badrol bakhtiar punyer level da same ngan rooney pon die xnak jual...)
MR. INC: cintakan seorang ibu.... (bagus die nie.... anak soleh.....)
rambo: cintakan i-pod beliau.... (walaupon time die nak main slalunyer bateri da habis gua pkai.... hahaha)

itu r telatah manusia sekeliling gua....

biarpon begi2... gua nak share satu cerita yang mungkin merubah hidup kita....


de la ex-classmate aku dulu..
dia ni mmg tahap skema 24/7.. tahap gaban r tue...
tapi die ni mmg jiwang... nak kate die ni laku r kan... tapi mslhnyer die nie couple x penah lekat...
xsampai setahun clash... (xtau la die wat hal or pendamping beliau yang wat hal)
bley kire sampai 7-8 pempuan r die dah couple,
kire sampai satu hari aku dgr die cite camni kat aku kat hp....
 " yo, aku bengang r beb, tiap kali aku couple mesti kene tipu ngan pempuan"
aku jwb : "asal"
$#$#$: " xde r aku rase nak bunuh jer betine yang mainkan aku"
aku jwb: " wei... rilex... ko nie, ko kan hero... 1 pegi 10 mari... wat pe nak layan minah2 tue... "
$#$#$: " aku syg giler kat die... tue r pasal.... tap2 aku balik rumah member2 laen ckp die pasang laen... panas woooo!!! aku pon siasat r.... skali time die detim ngan aku kat area ------- aku check hp de gambar die ngan mamat mane tah... kalau gambar tue ok x per beb... nie gambar atas katil... ko bley agak r kan..."
aku jwb : "pastu? pe mende ko wat?"
$#$#$: "gua tanye direect r.... die nangis tersipu2 pastu cite die da couple ngan mamat tue n da @#$ tapi die syg kat aku... aku pon jwb r... wtf... ko ingat aku nie balaci ko ha.. ko da ngan die, ko kawin r ngan die..."

begitu r sedikit sbyk dialognyer...
ape pendapat korang?.... bile lu org kat tempat member gua tue...
susah nak cari pempuan yang bersih skrg...
dak kampong pon da jd cam mat saleh... ni kan lak dak kolumpo... (xsemua r mcm tue.... tapi majoriti)
itulah realiti nyer hari nie....
lelaki pon x semua nyer suci... masing2 de kerenah masing2... so pandai2 la jage diri sendiri kan...
papepon.....
Kayzpeeer mendoakan rakan2 sekalian berjaya fi kulli hal.. fi kulli zaman fiddunnya wa akhirah...

0 orang buat ketupat:

Post a Comment